Bij het schrijven van mijn vorige post moest ik ook weer denken aan mijn scootmobielavontuur van ruim een week terug. 17 december brachten mijn ouders als cadeau een tweedehands scootmobiel mee. Hiermee zou ik naar de fysiotherapeut en de supermarkt kunnen gaan zonder steeds hulp te hoeven vragen. Mijn vader legde uit hoe het werkte en ik maakte goedgemutst een proefritje bij mijn huis. Volgende week zou ik erop naar de fysiotherapeut gaan. Ik zag mezelf al helemaal rijden: Toet Toet op mijn scoot. Maandag 20 december was de primeur. De scootmobiel ging niet zo snel, maar ik kwam er wel. En gelukkig was mijn fietsslot precies lang genoeg om de scootmobiel vast te zetten, want teruglopen was natuurlijk geen optie! Donderdag 23 was mijn tweede ritje. Het was berekoud, want het had gevroren, maar met een ski broek, wanten, muts en sjaal moest het lukken. Na de fysio besloot ik nog even door te rijden naar de Jumbo voor slagroom. Vanavond zou ik bij vrienden eten en ik wilde niet met ...
Momentjes om bij stil te staan of naar terug te kijken.